Bespaar tijd en geld

Vraag nu een gratis adviesgesprek aan en ontdek hoe wij u kunnen helpen.

Onze oplossingen

Onze digitale oplossingen zorgen ervoor dat u uw bedrijf efficiënter kan runnen en zo tijd wint.

Training & service

Continue ondersteuning om uw onderneming te helpen groeien.

Hoe slimmer uw apparatuur, hoe sneller uw administratie. Werk snel en efficiënt dankzij onze buitengewone hardware.

NEW MYBREEX tabletandsmartphone

Service op maat

MYBREEX is een intuïtieve oplossing om uw bedrijfsfacturatie en -administratie te digitaliseren en te automatiseren. Vertrouw op onze betrouwbare hardware en persoonlijke service om uw bedrijf te helpen groeien. Wil u een inzicht in de financiën van uw bedrijf zowel op uw computer als uw smartphone? Dan is ons facturatieprogramma de juiste oplossing voor u.

Voordelen van MYBREEX

Snel en gemakkelijk in gebruik

MYBREEX is een eenvoudig, gebruiksvriendelijk en modern systeem waarvoor geen voorkennis vereist is.

Realtime overzicht van uw onderneming

Verlies geen enkele factuur uit het oog, analyseer uw financiële verleden en plan meteen ook uw toekomst.

Digitaal inlezen van facturen en documenten

Binnenkomende facturen worden digitaal ingelezen en klaargezet ter betaling. Gedaan met over te typen, u kunt meerdere facturen in één handeling betalen.

Automatische opvolging met bank

Elke inkomende en uitgaande factuur wordt automatisch opgevolgd met uw bank. Zo weet u steeds wie wat wanneer betaald heeft.

Mobiel beschikbaar

Computer, tablet of smartphone: uw gegevens zijn overal beschikbaar. Bovendien loopt u geen risico om ze te verliezen bij een eventuele storing.

Facturen digitaal naar uw boekhouder sturen

Verzend uw dossier digitaal naar uw boekhouder. Zo wordt uw dossier digitaal behandeld en communiceert u efficiënter met uw boekhouder.

Efficiënt maken en opvolgen van offertes

Door uw offertes nauwkeurig op te volgen, kiest u efficiënter welke opdrachten u aanneemt.

Digitaal archief voor uw documenten

Vind uw gearchiveerde documenten in een oogwenk terug op basis van een woord, nummer, serienummer of barcode.

Automatische herinneringen versturen

Uw klanten weten steeds tegen welke datum ze hun factuur moeten betalen, wat uw cashflow alleen maar ten goede komt. Indien nodig, kan u via MYBREEX ook een deurwaarder inschakelen.

Debiteurenopvolging

U kan rechtstreeks via het MYBREEX-platform een dossier opmaken om onbetwiste b2b-facturen te laten innen door een gerechtsdeurwaarder. De klant krijgt binnen de week thuis een aanmaning tot betaling en u hoeft zich verder geen zorgen te maken over de opvolging ervan.

Voor alle toestellen

Begeleiding & support op maat

Volledig beveiligd

Koppel met uw programma's

Het kost u slechts een kopje koffie!

Wenst u een persoonlijk adviesgesprek waarbij wij u stap voor stap uitleggen hoe alles in zijn werk gaat? Vul uw gegevens hieronder in en wij contacteren u zo snel mogelijk om een afspraak in te plannen. Het kost u bovendien slechts een kopje koffie om ons te laten langskomen, want ons advies is gratis en vrijblijvend!